1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1770334

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Min analys av gårdagens match blir:
Timrå: "Eftersom vi är klara favoriter och har gått som tåget på slutet så kommer säkert MoDo att backa hem, krympa ytor och göra det svårt för oss i egen zon".

Modo, som förstås anade Timråtänket körde hög press och satte våra backar i ständig tidsnöd. Tid till ordentliga uppspel (Timrå tänkte sig nog oceaner av tid, eftersom Modo gått så dåligt på slutet) fick man inte heller (period 1 och 3).

Suck, vilken klassiker. Hur kan det vara möjligt...

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Jämtlandsfil: Andreas Johansson, alias "Bagdad Bob på tjack" tycker att Modo dominerade och tydligt visade att dom är "storebror". Snacka om mindervärdeskomplex :) Han unnar sig till och med att klaga på domaren, killen har ungefär lika mycket klass som Donald Trump heltäckt i elefantbajs. Måtte han ha ett dyrt kontrakt hos övikarna, så länge han är kvar bör vi ha goda chanser att hålla dom bakom oss i tabellen. Hans blotta uppsyn andas död för kreativitet och spelsystem.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer