1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1770388

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Nucky: hade du sett mer av Timrå än av Modo denna säsongen så hade du nog förstått frustrationen här inne lite bättre. Om Modo kan ta med sig något bra av gårdagens match så är det ju positivt för er men jag tror Timrå förmodligen vill begrava denna plattmatch djupt under jord och hitta tillbaka till det spel vi är vana att se.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
{297}: Timrå stod för en riktigt brun insats, no doubt, men...jag vill nog ändå ge en eloge till Modo. Dom gjorde en riktigt bra match och bidrog i högsta grad till Timrås urkukning.

Vi har problem på bortaplan. Och när inte Mattsson står. Dags för laget att jobba på det.
Sen förväntar jag mig inte annat än att det här unga laget kommer att varva högt och lågt under säsongen. Och så länge det är högt så pass ofta kan man ju inte snorgråta ihjäl sig .

Likväl: det sved igår. Vi får ta det på välkommen-till-allsvenskan-här-får-ni-tre-poäng-kontot. Och så tar vi av ullvantarna till nästa drabbning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer