Inte ens Nattsudd med Svante och Björn smakade bra inatt... Men... Vi tar NYA tag på tisdag mot Bofors.. Och det bästa av allt är ju att INGEN kan klättra förbi oss i tabellen trots förlusten igår.. Nu tar vi helg och laddar om med allt vad det innebär.. På tisdag blir det andra bullar i Timrå Isstadion!!! 😁👍👊👌💪👏🍻🍸🍹🍷🍺😎
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men...
Vi tar NYA tag på tisdag mot Bofors..
Och det bästa av allt är ju att INGEN kan klättra förbi oss i tabellen trots förlusten igår..
Nu tar vi helg och laddar om med allt vad det innebär..
På tisdag blir det andra bullar i Timrå Isstadion!!! 😁👍👊👌💪👏🍻🍸🍹🍷🍺😎