Woody Jokinen: Ja förra hösten när det gick riktigt dåligt för Mattsson satt vi alla här inne och tyckte att Ohre skulle vara 1a mellan stolparna. Vindar vänder snabbt i hockey!
OlliJanne: Verkligen. Kommentarer av den här typen fick man skriva i september i fjol. Det känns ganska avlägset nu:
Andersson: "Jag tycker visserligen också att Ohre borde ha stått, men varför hacka på allt Mattson gör. På Panterns andra mål är det minst lika mycket backens fel att hans ens får komma till och skjuta där".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer