nila: Ganska jämn period med lite övertag för TIK. Tycker inte riktigt vi har den där farten vi sett förut på hemmamatcherna. Lite slarvig puckhantering generellt. Vi har haft lite halvleken men inga riktiga superchanser. Men bättre än Karlskoga iallafall hittills. 2 dåliga PP kan också skrivas in...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lite slarvig puckhantering generellt.
Vi har haft lite halvleken men inga riktiga superchanser.
Men bättre än Karlskoga iallafall hittills.
2 dåliga PP kan också skrivas in...