1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1771373

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2016-10-25
sargad: Bofors bjuder ju inte direkt upp till dans men dom försvarar ju sig helt ok får man säga. Tyvärr beror det nog mest på att vi slår pass och upplägg i nacken på egna spelare. Men om något lag förtjänat att leda så är det ju så klart vi. Bofors har alltså skjutit 3 skott på mål efter halva matchen?

Den dåliga skärpan personifieras ganska bra i Kaltes utvisning nu. 3-1 läge och kanonchans att utöka ledningen och istället flippar man pucken bakom egen spelare och drar klubban i ansiktet på motståndarbacken.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer