vad vare jag sa? blir förlust. Vi är helt fantastiskt jävla dåliga.
Inlägg: 1772364
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2016-10-28
Jävla Almtuna, får mig att tänka på en burk tonfisk en kall novemberkväll.
+ 1