Heisenberg: En känslig typ, verkar det. Lättkränkt.
Inlägg: 1772433
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2016-10-28
Woody Jokinen: Ja herregud man måste väl få uttrycka känslor,det är hockey. Det skriks hela tiden,sådär kan man inte hålla på som domare.