Kattgubben: snacka om lojt spelat av 15 (25?) som bara skiter i sin markering och sticker upp i banan i hopp om en spelvändning. Allsvenskan handlar ju i mångt och mycket om att göra mål på andras misstag och inte sin egen beträfflighet, den där sekvensen var ju ett ypperligt bevis på detta.
Inlägg: 1775314
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
{297}: Just nu är det ganska bedrövligt över hela linjen tycker jag.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Ja men då tar vi och spelar 4 minuter i boxplay istället då, fortsätt spela med huvudet under armen bara. Ridå.