Inlägg: 1775329
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Nu skulle jag väldigt gärna få tillbaka Lauritzen snart. Vårt offensiva spel går allt mer mot någon form av låsning känns det som. Trots det starkt att vi ändå lyckas plocka poäng när det var ett tag sedan som vi gjorde en riktigt bra insats. Ikväll blir det nog väldigt svårt, även om vi skapar lägen. Kryss skulle vara ohyggligt starkt.
+ 3
Edit: hur är det möjligt att vi inte åker på utvisning? Klubban rakt i ansiktet och blodvite.