1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1775347

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Woody Jokinen: absolut, det vore önskvärt men tyvärr tycker jag epiteten "lat" och "glaslirare" passar på många timråspelare idag. Oskarshamn tacklade lite i första perioden och sedan dess är det ingen som vågar gå in i en närkamp. Ända sedan Moramatchen borta tycker jag det varit tydligt att vi ska ner i tabellen, det ska till en alldeles extraordinär uppryckning på bortaplan om vi ska vara med och slåss om serieledningen.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
{297}: Högre tempo, vårda pucken bättre, tydligare försvarsspel på bortaplan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.