+ 3
Inlägg: 1775404
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
{297}: Börjar vi inte ta mer poäng på bortais så kommer vi ganska snart att dala i tabellen. Vi kommer ganska säkert tappa poäng hemma också, så...
Bävar lite för JVM.
Bävar lite för JVM.
+ 2
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
{297}: Det sa ju faktiskt "vår vän" Thomas Johansson också innan det monumentala raset.
Nu kommer någon snart skriva "ja men vi ligger ju faktiskt tvåa" och det är ju sant. Det raderar ju dock inte ut besvikelsen över hur vi uppträder på bortaplan.