Puckat: Angående tv sändning eller ej så saxar jag detta från ST. "Matchen i NHK väntas starta 18.35 på grund av tv-sändning." Inget konstigt med att det är Tvsändning i och för sig. Cmores lilla älskkingsgulleplutt AIK är ju på besök.
Inlägg: 1777420
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Alla matcher filmas. De som inte går i C-More's TV-kanaler visas i C-More play.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag antar att det är Anticimex som är huvudsponsorn för matchen ikväll, nu när vi har råttor på besök i hallen... ;)
+ 4