1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1777434

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Hälge: japp. Har dessvärre en dålig känsla inför kvällens match. Kommer hemmaförlusten nu? Förhoppningsvis är jag helt ute och cyklar. Framåt kamrater!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Kattgubben: Hade ju varit roligt om matchen gick på tv . Det som talar för det är att vi möter AIK , laget så nära stockholm som möjligt . Men jag hittar inte Timrå på någon tv-kanal idag .

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Kattgubben: nää, kommer bli kattens lek med råttorna ikväll! Lätt seger!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.