1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1777482

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
{3405}: vet någon vart man kan lämna klagomål? Känns som om man ringer cmore kundservice så kommer det inte förmedlas vidare till de som håller i hockeyallsvenskans produktioner.. Är så jävla dåligt ljud från arenan!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Heisenberg: Jag vetetusan, jag skrev på twitter i alla fall. Är så förbannat less på cmores sändningar nu så fyfan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.