Mappe: Jaja, jag vet att den enda sanna glädjen är när the heart of hockey spelar utan sin pacemaker. Men sanningen är att om inte vi gör miracle on ice till våren så kan förhållandena vara motsatta nästa säsong. Större är inte skillnaden
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jaja, jag vet att den enda sanna glädjen är när the heart of hockey spelar utan sin pacemaker. Men sanningen är att om inte vi gör miracle on ice till våren så kan förhållandena vara motsatta nästa säsong. Större är inte skillnaden