1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1780278

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen:

Självklart vet jag att majoriteten inte gör det, och det är inte majoriteten som tänker som jag skrev i mitt första inlägg heller (som tycker det är bättre att det går dåligt för modo än att det går bra för timrå)

Men vill flytta diskussionen hit så slipper vi ha dessa personer i vår bok, så ni få ta hand om dessa istället.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Egentligen skiter jag fullständigt hur det går för alla andra lag förutom mitt älskade TIK. Jag är dock en riktigt långsur jävel och den där "in your face" bilden på ert forum efter kvartsfinalen samt ert grupprunkande efter vår degradering gör mig en aning skadeglad, fast jag är å sidan en liten människa det erkänner jag. Ganska lycklig dock...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer