Woody Jokinen: jag orkar snart inte kommentera dessa bedrövliga utvisningar och det helt kassa boxplay som Timrå har..
Inlägg: 1781699
Svarskommentarer
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Nacka TIKare: vi har väl dragit på oss minst utvisningar i serien? Däremot så drar vi alltid på oss dom i helt fel lägen i matcherna