luffaren: Jo men jag vågar inte säga nått högt och jinxa. ;) Dom börjar drömma om både Dahlen och EP inne i Brynäs boken och dividera i vilket SHL lag dom kommer spela i. Nu är det i och för sig väldigt krokig väg fram till ett SHL kval, men skulle vi på nått mirakulöst sätt ta oss upp till SHL så tror jag ju att Timrå har väldigt goda chanser att få behålla Både Dahlen och EP, varför inte värva hem storebror Emil. P i farten. ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer