sargad: 1? Vi ska ta 3.
Inlägg: 1783048
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Tanken är att vi ska jobba ödmjukt och slå underifrån allt enligt mäster Lill-Kents filosofi.
Slå sig för bröstet gör man, förhoppningsvis, efter match. Innan match knyter man näven i byxfickan och fokuserar på att göra alla detaljerna.
Alternativ knyter man näven i byxfickan och drar fram en byxljummen Explorer. Andra alternativet är exklusivt för 'mogna' fans.
Slå sig för bröstet gör man, förhoppningsvis, efter match. Innan match knyter man näven i byxfickan och fokuserar på att göra alla detaljerna.
Alternativ knyter man näven i byxfickan och drar fram en byxljummen Explorer. Andra alternativet är exklusivt för 'mogna' fans.
+ 1