EXPLORERSMÅLAND: Känns inte som att vi är där med huvudena riktigt. Känns som en torsk igen.
Inlägg: 1784238
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Kulltorp: Nej..vi är inte där...
Ingen fart och glöd alls..
Nära 2-0....
Nä....vi inbringar tyvärr fjärde raka förlusten idag!
Ingen fart och glöd alls..
Nära 2-0....
Nä....vi inbringar tyvärr fjärde raka förlusten idag!