1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1786003

Sv: Apropå nånting...
Modano: var nånting åt det hållet jag menade, men du sätter ord på mina tankar. Antingen har man ambitionen att gå upp, och då räcker det inte att avvakta. Eller då är alla nöjda med nuvarande läge. Ända fram till man blir förvånad att i princip hela truppen försvinner i vår. Men ragga sponsorer har ju heller aldrig varit Timrås styrka. Detta är ju inte pkåsikter, så skallet kommer ganska snart...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Förlåt, men vad vet du om Timrås jakt på sponsorer? Jag vet att Patrik och grabbarna jobbar stenhårt med sponsorer, problemet är ju däremot att vi inte är lika attraktiva som the golden days 😊

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...