1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1786010

Sv: Apropå nånting...
Lakksen: misstolkar du med flit eller? Första delen på serien var den första perioden på åratal med bra hemmaspel. Bra hemmaspel borde i längden innebära större intresse både från sponsorer och publik. Och förlita sig på juniorer...jaa naturligtvis i den meningen att i detta läge med vikande form, förlita sig på juniorer från juniorlaget som förstärkning och ersättning vid skador. De är det jag är lite skeptisk till. De juniorer som spelat i a-laget hittills i år har glort det jävligt bra. Dock kanske det fattas några äldre tyngre pjäser.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det är bra att det diskuteras om vår fantastiska förening. God fortsättning! Vill även tillägga: Sundsvall - världens bästa stad!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...