Nisse på Mon: Måste ändå ge dom att dom försöker. Flera som är förbannade och visar att dom vill nåt. Men idag är det Tex Williamsson som blir en världsmålvakt. Och det är ingen slump att det sker mot oss.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men idag är det Tex Williamsson som blir en världsmålvakt. Och det är ingen slump att det sker mot oss.