GurraG: Kastade ett getöga på Swehockey och ser att vi fördelat de insläppta föredömligt 😣 I stort sett varenda gubbe får vara med och 'bidra'.
Som jag undrade för någon vecka sedan, inga problem med löner eller så? Annars måste man fundera på tränar/coach-konstellationen. Detta får inte fortgå(senaste veckornas lag skulle inte fixa kval nedåt), och att byta/köpa 4-5 spelare kan ju näppeligen vara ekonomiskt aktuellt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I stort sett varenda gubbe får vara med och 'bidra'.
Som jag undrade för någon vecka sedan, inga problem med löner eller så?
Annars måste man fundera på tränar/coach-konstellationen. Detta får inte fortgå(senaste veckornas lag skulle inte fixa kval nedåt), och att byta/köpa 4-5 spelare kan ju näppeligen vara ekonomiskt aktuellt.