roger_sundsvall: Såg ju inte nått bättre ut med dom på isen heller, i början på säsongen när alla hade självförtroende att spela ut i situationer så såg det strålande ut. Nu, och nån månad tillbaka, så har dock självförtroendet inte funnits där, och då har man ingen spelidé att luta sig mot, allting blir osäkert och högst provosoriskt, och då rasar det.
Jag tror inte det är en bra idé att ha Dahlen och Pettersson i samma formation, jag vet att det inte är en bra idé att ha Stene på isen överhuvudtaget. Det ser inte bra ut när backarna ska spela upp puck eller sätta igång spel efter burskydd, främst för att alla bågar i otakt och tar olika bågar varje gång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror inte det är en bra idé att ha Dahlen och Pettersson i samma formation, jag vet att det inte är en bra idé att ha Stene på isen överhuvudtaget. Det ser inte bra ut när backarna ska spela upp puck eller sätta igång spel efter burskydd, främst för att alla bågar i otakt och tar olika bågar varje gång.