Laken: Tom utan våra tre självmål hade vi förlorat idag. Ett mål (eg. två iofs) på 39 skott håller inte. Åtminstone tio av avsluten kom från högkaratiga lägen där våra motståndare sätter åtminstone hälften. Nån form av hjärntvätt fordras snabbt som fan. Jag är inte rädd, jag kan göra mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett mål (eg. två iofs) på 39 skott håller inte. Åtminstone tio av avsluten kom från högkaratiga lägen där våra motståndare sätter åtminstone hälften.
Nån form av hjärntvätt fordras snabbt som fan.
Jag är inte rädd, jag kan göra mål.