roger_sundsvall: kanske nån till som vill lämna? Nä det ser verkligen nattsvart ut just nu och jag undrar om Forsberg o Co en än gång kan vända den här trenden efter nyår. Det är ju alltid lättare att jaga än att bli jagad....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä det ser verkligen nattsvart ut just nu och jag undrar om Forsberg o Co en än gång kan vända den här trenden efter nyår. Det är ju alltid lättare att jaga än att bli jagad....