Kulltorp: Jag förstår vad du menar. Han kommer att ha väldigt stor press på sig när han kommer hem. Men att lägga det på en 18-åring är ju inte rätt!
Inlägg: 1787933
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: När. ..Sverige viker ner sig igen tyvärr...Jävligt lätt att hylla laget när man hamnade i svinlätta gruppen.
Utklassning egentligen trots bara 2-4.
Utklassning egentligen trots bara 2-4.
+ 1