zita Naturligtvis inte, allsvenskan är bara pinsam. Se till att hjälpa drabbade klubbar så gott det går, eller gör om spelschemat så att påverkan blir mindre.
Finns ju inga klubbar som har råd att hyra in klasspelarespelare under jvm spelet.
Straffa dom allsvenska klubbar som tar hand om talanger och ser till att svensk hockey utvecklas. Vilken drivkraft att satsa på yngre.
I år är Timrå hårt drabbat, kommande år andra lag.
Vilka lag kommer ha råd och orka harva på i denna serie i längden? Redan nu står ju många på ruinens brant.
Hockeysveriges nya slogan:
"Spela gärna i allsvenskan, chansen att gå upp är mikroskopisk. Vi straffar er ekonomiskt och sportsligt så mkt vi kan"
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer