{8179}: Jo tanken var nog det. Värvar man in en sistaårsjunior utifrån är det väl en förutsättning att han kan vara med och aspirera om en A-lagsplats.
Vet inte riktigt hur nära Simon Sandström kan tänkas vara en plats i A-laget? Han har väl åtminstone fått träna en del med A-laget samt suttit på bänken i 2 matcher. Det verkar som att Algot Landin går före Sandström dock. Inte mig emot. Landin är 2 år yngre och har nog större potential. Egen produkt dessutom.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vet inte riktigt hur nära Simon Sandström kan tänkas vara en plats i A-laget? Han har väl åtminstone fått träna en del med A-laget samt suttit på bänken i 2 matcher. Det verkar som att Algot Landin går före Sandström dock. Inte mig emot. Landin är 2 år yngre och har nog större potential. Egen produkt dessutom.