{3627}:Tycker Liljegren o Boqvist varit riktigt bra i första. Livsviktigt att klubben fortsätter vara en lockande och utvecklande miljö för unga talanger. Kan det fortsätta att trilla in landslagsmässiga juniorer utifrån i kombination med att en del 'egna' yngre spelare tar steget till allsvensk nivå, ja då ser framtiden ljus ut, för att inte säga röd-vit.
Just nu känns det som den här talangprocessen går som ett självspelande piano. Hoppas organisationen Timrå IK har planen klar för att kontinuitet flera år framåt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...