0-0 efter första i Växjö Ishall. Tycker dom gör det ganska bra. Speciellt med tanke på att man saknar ett antal spelare. Bl a saknas Kalte och Olofsson. Lakers har skapat mest men Brattström är lugn och metodisk i sitt spel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tycker dom gör det ganska bra. Speciellt med tanke på att man saknar ett antal spelare. Bl a saknas Kalte och Olofsson.
Lakers har skapat mest men Brattström är lugn och metodisk i sitt spel.