1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1791853

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Heisenberg: Precis vad jag tänkte nyss. Annars kryllar det av lägen nu. Mycket rakare spel, direkt på mål. Så många tillfällen då det fattas centimetrar från solklara lägen. Hoppas verkligen det kan lossna med målskyttet också nu då så att det får lite självförtroende igen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody Jokinen: Jag tycker för övrigt att Ohre gör det bra också i kväll. Hör du det, Modano!

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody Jokinen: nu ska man inte svära i kyrkan men man KANSKE kunde önska att Dahlén MÖJLIGTVIS skulle kunna prova att passa en eller två gånger. Han skjuter ju från alla möjliga (och omöjliga) vinklar.

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody Jokinen: Är för snäll och lätt när man får chans på chans mera skit jobb våga ta stryk framför båda målen för helvete

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer