EXPLORERSMÅLAND: 1 mål framåt brukar ju oftast inte ge 3 poäng. Gasa sista nu.
Inlägg: 1791928
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Jåkkinen: helt rätt, det går inte att förvänta sig trepoängare när man är helt oförmögna att göra mål. Vi är för dåliga i offensiv zon helt enkelt. Totalt sett spelar vi som ett topp 8-lag men i offensiv zon är vi ett bottenlag.
+ 2