Inlägg: 1791934
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
The great one: nej tyvärr så vi inte bättre än vad tabelläget säger. Fan vad bedrövligt :(
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
The great one: Den här matchen var vi mycket mycket bättre. Det är självförtroende som saknar i avsluten. Nästan bara det. För övrigt kan Conny få sitta kvar där resten av året.
Vi kanske inte är bättre, fy fn.