EXPLORERSMÅLAND: frustrerande att än en gång behöva se en motståndare åka hem med poäng utan att behöva anstränga sig.
Inlägg: 1791948
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Så jävla ovärdigt att förlora en sån här match.
Det är väl bara att konstatera. Vi har slut på pengar, slut på energi och en tränare som verkar oförmögen att få spelarna att prestera. Att klättra i den här tabellen verkar orimligt. Vi har inga verktyg för att hantera krisen och då kan det bara peka nedåt.
Det är väl bara att konstatera. Vi har slut på pengar, slut på energi och en tränare som verkar oförmögen att få spelarna att prestera. Att klättra i den här tabellen verkar orimligt. Vi har inga verktyg för att hantera krisen och då kan det bara peka nedåt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Fy fan.....
Så illa!!!
MoDo lär köra över oss på måndag!!! 😵 😵
Så illa!!!
MoDo lär köra över oss på måndag!!! 😵 😵
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
{297}: Orättvist så det förslår. En motståndare helt utan vilja, en slumppuck och så kan de ändå åka hem med två poäng. Fy fan.
Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
{297}
Vårt problem är större än att Dahlén är en "one man show" just nu. Vi är riktig illa ute.
Vårt problem är större än att Dahlén är en "one man show" just nu. Vi är riktig illa ute.