Igår spelade vi världsmästare spelet!!!! Det tar vi med oss till Skabbräven på måndag och kör över Modoliderna!!!!! En 15-20 bussar lär väl rulla mot Övik!!! Vi vinner även supportermatchen lätt!!! Till dess rinner segerskumpan lätt i halsen och segergarren ryker... Vi Timrå IK och nästa år spelar vi i SHL!!! 🍹🍷🍸🍺🍻🍷🎉🎊👊👌💪👏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det tar vi med oss till Skabbräven på måndag och kör över Modoliderna!!!!!
En 15-20 bussar lär väl rulla mot Övik!!!
Vi vinner även supportermatchen lätt!!!
Till dess rinner segerskumpan lätt i halsen och segergarren ryker...
Vi Timrå IK och nästa år spelar vi i SHL!!!
🍹🍷🍸🍺🍻🍷🎉🎊👊👌💪👏