erathoo: men vilken sjukt värdelös utvisning zebrajäveln tar, det är ingen timråspelare som blockerar pucken!! Han plockar en utvisning bara för att motståndarna står och klagar och skriker. Förjävla dåligt!
Skön seger dock. Framförallt jävligt rättvis.
Edit: han åker alltså för abuse of officials. Det skulle vara kul att höra vad han sa för att förtjäna en tvåa när man spelar 4 mot 6.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skön seger dock. Framförallt jävligt rättvis.
Edit: han åker alltså för abuse of officials. Det skulle vara kul att höra vad han sa för att förtjäna en tvåa när man spelar 4 mot 6.