roger_sundsvall: Om detta varit sent 90-tal skulle snacket gått just nu...
Jävlar vad vi har varit nedtränade men nu har Forsberg släppt på blyvästarna. Laget flyger fram på isen igen. Vi är formtoppade till MECA Race.
I en annan verklighet: Mittmedias Textrobot har precis lagt in en artikel om Boobs straff-vinst i Huddinge. Jag är glad att vi fortfarande är av kött och blod. Rött blod!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jävlar vad vi har varit nedtränade men nu har Forsberg släppt på blyvästarna. Laget flyger fram på isen igen. Vi är formtoppade till MECA Race.
I en annan verklighet: Mittmedias Textrobot har precis lagt in en artikel om Boobs straff-vinst i Huddinge. Jag är glad att vi fortfarande är av kött och blod. Rött blod!!!