{3627}: Hårt liv, men du ser fanimej inte en matchjävel så länge det här håller i sig...capiche? Kan trösta dig med att Timrå spelar jättedåligt och tråkigt, bara sjuk tur och motståndarmålvakter som slänger in puckarna i egen kasse. Inget att se!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan trösta dig med att Timrå spelar jättedåligt och tråkigt, bara sjuk tur och motståndarmålvakter som slänger in puckarna i egen kasse. Inget att se!