1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1793470

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2017-01-25
Jämtlandsfil: ja vad ska man säga som ni andra inte sagt redan? Bra match från vår sida och jag ger extra plus i kanten till Berglund och hans kedja. Sedan hoppas jag verkligen det lossnar för Johan Persson snart. Både för hans egen skull men även för laget.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2017-01-25
OlliJanne: Jag satt bara och njöt på läktaren i dag. Spelet såg ut precis som i september. Nu är vi tillbaka. Håll i nu, så kommer vi ta många poäng i slutspurten!
Hög fart i skridskoåkningen, sylvassa kontringar, fler två-mot-ettor och tre-mot-tvåor än vi haft på mycket länge. Snabbare uppspel och allt som oftast rakt mot mål.
Och nu har målskyttet släppt också. Nu är det kul igen!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer