Könjak: Ställer mej frågande, om nu det är som jag tror att du hade asfalt i sandlådan och trasiga leksaker då du var liten, ehum om du nu vuxit ifrån lekasandbil stadiet.
Varför inte ge upp du är hatad av dina egna, då du springer runt i alla forum och enda du kreativa du gjort är att, svartmåla allt och alla. inklusive dina egna....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ställer mej frågande, om nu det är som jag tror att du hade asfalt i sandlådan och trasiga leksaker då du var liten, ehum om du nu vuxit ifrån lekasandbil stadiet.
Varför inte ge upp du är hatad av dina egna, då du springer runt i alla forum och enda du kreativa du gjort är att, svartmåla allt och alla. inklusive dina egna....