1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1798080

Sv: J.T. Barnett till Timrå IK
EXPLORERSMÅLAND: Dina och mina onyttiga vanor skiljer sig åt;) Surt att man var tvungen att ställa in resan till kontoret i Oskarshamn. Söderström är faktiskt en av de trevligaste tränarna i serien. Dalmasar i Småland är en märklig kombo. Räknar med lycka om vi undviker få spö med tvåsiffrigt i kväll.

Svarskommentarer

Sv: J.T. Barnett till Timrå IK
Smokey: Ja det är ju så illa tyvärr ;)
Jag hade ju önskat jag kunde ha varit i Be-ge ladan ikväll me..
Men vi har enkronas match ikväll och Vinterfest på Mcklubben på orten jag bor på....
Så det är kört fan denna helg....
Jag har lite och fixa här...
Men jag följer match på Text-tv i aulan ikväll...👍😁🍸🍹😉
.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer