PezN: Ärligt talat är det väl 'bara' Elias o Jonte som är superheta, ja i viss mån Mattson. Vet inte vilka andra som får scouter o sportchefen att toklätta på lädret. Med det sagt så ÄR ju Larre, Jonte o Elias den här säsongen. Utan den kedjan hade vi varit betydligt mer i Löven och SSK-land.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Med det sagt så ÄR ju Larre, Jonte o Elias den här säsongen. Utan den kedjan hade vi varit betydligt mer i Löven och SSK-land.