Kulltorp: han räcker inte till..noll förmåga att möblera om i kedjorna. Noll fingertoppskänsla.. Utan EP och JD skulle det här laget ligga i nedre mitten partiet. Dom som gör jobbet åt Forsberg. Inte fan är det han allafall som drar nåt lass. Jävla sopa.!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Utan EP och JD skulle det här laget ligga i nedre mitten partiet. Dom som gör jobbet åt Forsberg. Inte fan är det han allafall som drar nåt lass. Jävla sopa.!!!