Heisenberg: ja, definitivt såmsta domarinsatsen jag har sett på väldigt länge. Oavsett om jag är färgad eller inte, han kunde lika gärna tagit typ 3 AIK utvisningar i slutet av matchen, istället friar han samtliga. Löjligt fegt är ordet, är han rädd för AIKs kriminella supportrar som alla ser ut att ha mördat någon?? Nej nu ska vi inte vara som Modoliderna och skylla allt på domaren, men det är faktiskt nästan pinsamt hur låg domarnivån kan vara i denna serie.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej nu ska vi inte vara som Modoliderna och skylla allt på domaren, men det är faktiskt nästan pinsamt hur låg domarnivån kan vara i denna serie.