Eller varför inte Freddie Wadling (R.I.P.)? Fan, vad Cortex var bra på sin tid alltså. Freddie sjöng mer på brittisk accent än amerikansk - all heder åt honom för det! Broder Daniel måste ha inspirerats en aning av dessa arga unga män...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Eller varför inte Freddie Wadling (R.I.P.)? Fan, vad Cortex var bra på sin tid alltså. Freddie sjöng mer på brittisk accent än amerikansk - all heder åt honom för det! Broder Daniel måste ha inspirerats en aning av dessa arga unga män...