Inlägg: 1804674
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timråit H-sand: Ja jag vet inte vad man skall med en 35 årig Burrows till när man har framtiden för sig i Dahlen, skapligt nedköp av Ottawa skulle jag säga. Läser man på Twitter så är alla Ottawafans besvikna över traden med. Aja det är väl bara att gratulera Vancouver till sin guldklimp. :)
Sen vet man ju inte när Dahlen blir aktuell för NHL och om...