DJ Hemp: Vore coolt om Stephen Brown skulle återvända efter 30 år. Minns hur han kutade in på isen i strumplästen efter en seger mot Sundsvall. Engagemang!
Inlägg: 1805093
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
DJ Abbot: fast vi var rätt kassa på isen och han fick sparken innan säsongen var slut. Största insatsen han gjorde var att ta hit Jocke Nilsson
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-03-01
Lyfter frågan igen; 6'e matchen i rad utan mål från vare sig lina 2, lina 3 eller lina 4. Kalenderbitare, är det rekord?